نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

ترس از یمن، مسیر کشتی‌های اسرائیلی را تغییر داد

  • کد خبر: ۱۹۷۴۸۶
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
ترس از یمن، مسیر کشتی‌های اسرائیلی را تغییر داد
در پی تهدیدهای نیروهای مسلح یمن مبنی بر هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی، سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم از تغییر مسیر کشتی‌های یک شرکت کشتیرانی اسرائیلی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) عصر امروز اعلام کرد که شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زیم» به دلیل تغییر شرایط در دریای مکران و دریای سرخ، مسیر کشتی‌های خود را از کانال سوئز تغییر خواهد داد.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی به افزایش هزینه‌های حمل و نقل دریایی برای رژیم اشغالگر و دور شدن مسیر کشتی‌های مقصد سرزمین‌های اشغالی به دلیل تهدید آنها توسط نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده‌ بودند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند: تهدیدهای مطرح شده توسط ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیل ممکن است کسانی را که می‌خواهند از طریق دریای سرخ به «اسرائیل» برسند، مجبور کند مسیر خود را تغییر دهند و کل قاره آفریقا را دور بزنند.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند: دور زدن آفریقا و این تغییر مسیر، حق بیمه پرداختی توسط شرکت‌های حمل و نقل به شرکت‌های بیمه‌گر را گران‌تر خواهد کرد.

نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن نیز پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->